Maths is , in its way , the poetry of logical ideas!

Week lesson 5 - ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

 

Στα Μαθηματικά συναντώνται οι λεγόμενες ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου, όπως είναι οι ερωτήσεις ΣΩΣΤΟΥ - ΛΑΘΟΥΣ

Για να χαρακτηρίσουμε έναν ισχυρισμό ΛΑΘΟΣ αρκεί να βρούμε ένα παράδειγμα το οποίο να καταρρίπτει τον ισχυρισμό αυτό.

Έχουμε τότε βρει ένα ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Το υλικό που θα βρείτε στο σύνδεσμο θα γίνει η προσπάθεια να εμπλουτίζεται μέρα με τη μέρα!
Δες στο link  ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (σήμερα αργά το βράδυ...)





Week lesson 4 - Σύστημα εξισώσεων




Γραμμικό Σύστημα
  • Το γραμμικό σύστημα 2 εξισώσεων με 2 αγνώστους έχει λύση του κάθε ζευγάρι που επαληθεύει συγχρόνως τις εξισώσεις του συστήματος
  • Το γραμμικό σύστημα εξισώσεων με αγνώστους παριστάνει τα κοινά σημεία των ευθειών που έχουν εξισώσεις τις εξισώσεις του συστήματος
  • Το γραμμικό σύστημα δύναται να έχει μοναδική λύση ή καμία λύση ή άπειρες λύσεις
  • Το γραμμικό σύστημα μπορεί να έχει και περισσότερες διαστάσεις, όπως λέγεται. Να είναι δηλαδή όπως η προηγούμενη μορφή αλλά με περισσότερες εξισώσεις και αγνώστους

Το γραμμικό σύστημα επιλύεται χρησιμοποιώντας τις εξής μεθόδους
  1. Μέθοδος της αντικατάστασης
  2. Μέθοδος των αντίθετων συντελεστών
  3. Μέθοδος των οριζουσών

Μη Γραμμικό Σύστημα
  • Το μη γραμμικό εξισώσεων με αγνώστους είναι το σύστημα που δεν είναι γραμμικό και λύση του είναι κάθε ζευγάρι που επαληθεύει συγχρόνως τις εξισώσεις του συστήματος
  • Το μη γραμμικό σύστημα εξισώσεων με αγνώστους παριστάνει τα κοινά σημεία των γραμμών που έχουν εξισώσεις τις εξισώσεις του συστήματος
  • Είναι δυνατόν να έχει και πεπερασμένου πλήθους λύσεις περισσότερες από μια
Το υλικό που θα βρείτε στο σύνδεσμο θα γίνει η προσπάθεια να εμπλουτίζεται μέρα με τη μέρα!






Week lesson 3 - Τα σύνολα των αριθμών



Σύνολο είναι κάθε συλλογή αντικειμένων, που προέρχονται από την εμπειρία μας ή τη διανόησή μας, είναι καλά ορισμένα και διακρίνονται το ένα από το άλλο.

Οι συμβολισμοί των συνόλων των αριθμών είναι οι εξής:
  1. με Ν συμβολίζουμε το σύνολο των φυσικών αριθμών
  2. με Ζ συμβολίζουμε το σύνολο των ακέραιων αριθμών
  3. με Q συμβολίζουμε το σύνολο των ρητών αριθμών
  4. με Q' συμβολίζουμε το σύνολο των άρρητων αριθμών
  5. με R συμβολίζουμε το σύνολο των πραγματικών αριθμών
  • άρρητος αριθμός είναι εκείνος που δεν μπορεί να πάρει κλασματική μορφή με όρους ακέραιους και παρονομαστή διαφορετικό του μηδενός
  • το σύνολο των πραγματικών αριθμών αποτελείται από τους ρητούς και τους άρρητους αριθμούς
Το υλικό που θα βρείτε στο σύνδεσμο θα γίνει η προσπάθεια να εμπλουτίζεται μέρα με τη μέρα!

Η ανάρτηση με τις περισσότερες προβολές